15/10/2019, Saat: 23:25
(15/10/2019, Saat: 23:18)HTTPSEvrywhre Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Üstad, adı üstünde reklam. O reklam Gilette Türkiye'nin çektiği reklamda değil üstelik. Gilette'in çektiği bir reklam filminde kullandığı animasyonlar daha sonra yayınlanacağı ülkelere göre seslendiriliyor, kırpılıyor vs.
Bak burada aynı reklam filmi Vietnam için yayınlanmış mesela Ne tesadüf ki aynı görsel bizde "Türkiye'de erkeklerin sakalı bakır teli kadar sert olarak" yüz bulmuş
Yani bu bildiğinin bir reklamcının yapması gereken şey. Algılar üzerinden hareket edip onların ruhunu okşamak, duymak istedikleri şeyi söylemek.
Kılın sert olması algı olarak o kişinin daha "ERKEKSİ" olduğuna işaret ettiği için(tekrar söylüyorum "ALGI OLARAK" ) Gillette tüm dünya ülkelerindeki erkeklerin, erkekliğini okşamaya kalkmış bu reklam filmiyle.
Aynı şeyi söyledik komşum aslında
Ancak forumda kabul edilen bir görüş de var derby extra nin yurt dışında sevilmesi sakalın bizden yumuşak olmasından dolayı