Komşum, ben herhangi bir ürün gamında tekelleşen kalitesiz ürünlerle haksız rekabetle ve onursuz ticaretle esnafı ve zanaatkarı yerel küçük yada orta çaplı üreticiyi nefes alamaz hale getiren ve bu insanların ekmek teknelerini kapattıran; sadece yılın çeyrek dönemlerindeki büyüme ve kâr payı oranlarına tapan, parasına para kârına kâr işletmesine işletme katan zihniyete karşıyım...
Bizim ana konumuz ve sevdamız olan geleneksel tıraşı ele alırsak: çer çöp ve bir o kadarda pahalı ürünleriyle bu güzelim geleneği neredeyse bitme noktasına getiren p&g karşıyım ("Gillette" markasının bir bu adamlar almadan önceki ürünlerinin kalitelerine bir bakın-kullan at yada ömürlük olsun farketmez- birde bunlar aldıktan sonraki durumlarına bakın ne demek istediğim daha iyi anlaşılır... Keza "Braun"un bunlardan önce ve sonraki ürünlerini de ele alabilirsiniz). Herhangi bir tüketim malzemesinde benzer stratejiyi yürütenlere karşıyım (hoş unilever ve bunlar dışında çokta fazla hızlı tüketim ürünü firması kalmadı galiba, bir elleri bizim cebimizde diğer elleri sağ ceplerinden alıp sol ceplerine koyuyorlar).
Verdiğim örnek amerika olsun ülkemiz olsun farketmez günümüzün benzer tip anlayışı tüm ticaret ve sanayi branşlarını ele geçirmiş durumda (p&gnin büyüme oranlarını ve fabrikasını büyütmeye 310M $ harcaması örneğini ondan verdim yani adamların tüm bir mağaza zincirini kapatmaya ihtiyaçları bile yok, sadece prestijinden veya açık hava mecrasından gelecek reklam geliri bile onlara yeter ama adamın derdi ne: o beş para etmez hödö mödö fusionunu proglideını satacak 30 40 dolarını alacak).
Gandhi nin çok sevdiğim bir lafı vardır sözü fazla uzatmayayım ve onunla noktalayayım;
"Bizi yok edecekler şunlardır: İlkesiz siyaset; vicdanı sollayan eğlence; çalışmadan zenginlik; bilgili ama karaktersiz insanlar; ahlaktan yoksun bir iş dünyası; insan sevgisini alt plana itmiş bilim; özveriden yoksun bir din anlayışı."
SSS
SM-G973F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bizim ana konumuz ve sevdamız olan geleneksel tıraşı ele alırsak: çer çöp ve bir o kadarda pahalı ürünleriyle bu güzelim geleneği neredeyse bitme noktasına getiren p&g karşıyım ("Gillette" markasının bir bu adamlar almadan önceki ürünlerinin kalitelerine bir bakın-kullan at yada ömürlük olsun farketmez- birde bunlar aldıktan sonraki durumlarına bakın ne demek istediğim daha iyi anlaşılır... Keza "Braun"un bunlardan önce ve sonraki ürünlerini de ele alabilirsiniz). Herhangi bir tüketim malzemesinde benzer stratejiyi yürütenlere karşıyım (hoş unilever ve bunlar dışında çokta fazla hızlı tüketim ürünü firması kalmadı galiba, bir elleri bizim cebimizde diğer elleri sağ ceplerinden alıp sol ceplerine koyuyorlar).
Verdiğim örnek amerika olsun ülkemiz olsun farketmez günümüzün benzer tip anlayışı tüm ticaret ve sanayi branşlarını ele geçirmiş durumda (p&gnin büyüme oranlarını ve fabrikasını büyütmeye 310M $ harcaması örneğini ondan verdim yani adamların tüm bir mağaza zincirini kapatmaya ihtiyaçları bile yok, sadece prestijinden veya açık hava mecrasından gelecek reklam geliri bile onlara yeter ama adamın derdi ne: o beş para etmez hödö mödö fusionunu proglideını satacak 30 40 dolarını alacak).
Gandhi nin çok sevdiğim bir lafı vardır sözü fazla uzatmayayım ve onunla noktalayayım;
"Bizi yok edecekler şunlardır: İlkesiz siyaset; vicdanı sollayan eğlence; çalışmadan zenginlik; bilgili ama karaktersiz insanlar; ahlaktan yoksun bir iş dünyası; insan sevgisini alt plana itmiş bilim; özveriden yoksun bir din anlayışı."
SSS
SM-G973F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
...