24/10/2020, Saat: 10:56
Bende açıkçası birkaç defa alışveriş yaptım. Sonuncusunda bir sorun yaşadım. Çözüme yönelik ilgili ticarethanenin pozitif yönde çok gayretleri oldu. Sadece aklımda kalan bir konuyu belirtmek lazım:
Satın aldığım ürün kusurluydu. Bile bile veyahut da müşteri ikaz edilmeden gönderilmemesi lazımdı ancak sonrasında Mustafa Bey çözüm odaklı yaklaşım sergiledi. Mevcut işim sebebiyle gelen ürünü hemen kargolayamam dedim hatta bazen satın aldığım ürünleri de alamıyorum /aldıramıyorum bile kargodan.
Mustafa Bey, yeni ürünü gönderdi. Eski ürün de hala bende kargolayacağım bir şekilde geri kendilerine. Bir şekilde kargoları aldırabiliyorum ancak her zaman şansım yaver gitmiyor. Hatta İsmet Altan (etiketleyemedim kendisini) komşumun emeği ve gayretleri sayesinde almış olduğumuz kılıf ve kayışlar hala başka bir arkadaşımda duruyor. Hala daha göremedim
Teslim alan arkadaşım çok beğendi o ayrı konu.
Bildiğiniz üzre impada belli bir meblanın üzeri ücretsiz kargoya tabii. Ücretsiz kargo fırsatından istifadeyle satın almıştım. Bunu neden söylüyorum; ücretsiz kargo seçeneği de bir kriter. Herkesin alım yaparken kriterlerinden bir tanesi de nihai alım fiyatı. Neyse kusurlu ürün sorununu çözdük ama yerine gönderdiği kusursuz üründe kargo ücretini bana ait olarak göndermiş. Bence bu yanlış bir uygulama. Hata benden kaynaklı değilken ve aldığım ürünü de kargo ücretsiz satın almışken hatanın telafisindeki kargo ücretinin alıcıya yansıtılması doğru değil.
Elbette Mustafa Bey çözüm odaklıydı ancak gene de süreçte hoşlanmadığım pürüzler oldu.
Bu platform kimilerine ekmek kapısı, kimilerine de hobisini geliştirme alanı. Birimizin kazanımı herkesin ilerideki kazanımını artıracağı düşüncesiyle Mustafa Bey’e buradan bu hususa da dikkat etmesini rica edeceğim.
Satın aldığım ürün kusurluydu. Bile bile veyahut da müşteri ikaz edilmeden gönderilmemesi lazımdı ancak sonrasında Mustafa Bey çözüm odaklı yaklaşım sergiledi. Mevcut işim sebebiyle gelen ürünü hemen kargolayamam dedim hatta bazen satın aldığım ürünleri de alamıyorum /aldıramıyorum bile kargodan.
Mustafa Bey, yeni ürünü gönderdi. Eski ürün de hala bende kargolayacağım bir şekilde geri kendilerine. Bir şekilde kargoları aldırabiliyorum ancak her zaman şansım yaver gitmiyor. Hatta İsmet Altan (etiketleyemedim kendisini) komşumun emeği ve gayretleri sayesinde almış olduğumuz kılıf ve kayışlar hala başka bir arkadaşımda duruyor. Hala daha göremedim

Bildiğiniz üzre impada belli bir meblanın üzeri ücretsiz kargoya tabii. Ücretsiz kargo fırsatından istifadeyle satın almıştım. Bunu neden söylüyorum; ücretsiz kargo seçeneği de bir kriter. Herkesin alım yaparken kriterlerinden bir tanesi de nihai alım fiyatı. Neyse kusurlu ürün sorununu çözdük ama yerine gönderdiği kusursuz üründe kargo ücretini bana ait olarak göndermiş. Bence bu yanlış bir uygulama. Hata benden kaynaklı değilken ve aldığım ürünü de kargo ücretsiz satın almışken hatanın telafisindeki kargo ücretinin alıcıya yansıtılması doğru değil.
Elbette Mustafa Bey çözüm odaklıydı ancak gene de süreçte hoşlanmadığım pürüzler oldu.
Bu platform kimilerine ekmek kapısı, kimilerine de hobisini geliştirme alanı. Birimizin kazanımı herkesin ilerideki kazanımını artıracağı düşüncesiyle Mustafa Bey’e buradan bu hususa da dikkat etmesini rica edeceğim.