10/03/2021, Saat: 20:27
(10/03/2021, Saat: 17:38)sandalwoodx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba. Extrashaving.com sitesinden IBAN ödeme seçerek alış-veriş yaptım. Bana sipariş numarasını verdiler mobilde olduğum için sayfayı kapatmak zorunda kaldım ama Sipariş numarasını mutlaka yazın gibi bir ibare vardı.
Az önce İBAN ile ödeme yaptım ve ödeme bilgisi kısmına bana verilen sipariş numarasını girdim. Acaba yanlış işlem mi yaptım? sitelerinde kargo takip ya da takip numarası sorgulama kısmını da göremedim bilgi almak için.
Extrashaving. Com sitesinde belirtilen iletişim yollarını kullandınız mi ? Telegram whatsapp veya doğrudan aramak gibi ? Hayırsa yarın oradan ulaşın daha kolay sonuca ulaşırsınız. Her türlü yardımcı olurlar.