05/12/2014, Saat: 12:57
Martin üstat ben kendi adıma Keçolin i olduğu gibi çok beğeniyorum. Dediginiz gibi kupaya bastım ve köpurtme rutinine alışınca çok da zor değil.
Sabunun yastiklama, kayganlastirma, nemlendirme özellikleri benim için çok iyi. Bir çok kullanıcı için de öyledir kesin. Bu kalitenin degismesindense köpüğü zor yapmayı tercih ederim. Sonuçta MWF için de uğraşıyorum Mike's natural için de uğraşıyorum, Keçolin için de. Üçü de karşılığını fazlasıyla verdiği için bence emeğe değiyor.
Sabunun yastiklama, kayganlastirma, nemlendirme özellikleri benim için çok iyi. Bir çok kullanıcı için de öyledir kesin. Bu kalitenin degismesindense köpüğü zor yapmayı tercih ederim. Sonuçta MWF için de uğraşıyorum Mike's natural için de uğraşıyorum, Keçolin için de. Üçü de karşılığını fazlasıyla verdiği için bence emeğe değiyor.
"Keen as this razors edge invisible" W. Shakespeare

