12/12/2014, Saat: 21:11
(07/12/2014, Saat: 00:44)pitbull Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Mustafa Bey Merhaba,
Siz faturalı,garantili,hatta 2+1 yıl garantili (ekstra ücret karşılığı),fırça,.. ürün yapsanızda bizde alsak.Ülkede herşeyi düzelttik,bir eksik bu kalmıştı,bunu da siz düzeltin lütfen.
saygılarımla
Size de merhaba,
benim sattığım tüm ürünler zaten faturalıdır, aksini aklınıza bile getirmeyin, sadece mağazadan aldıklarınız değil imzamda adresi bulunan sitemizden de alsanız ürünleriniz faturalı gelir.
Bir kullanıcının faturası olması demek, o kullanıcının kanunlar önünde ilgili yasa maddeleriyle korunduğunu gösterir. Satıcı, elinde faturası bulunan müşteriye en azından bazı konularda itiraz edemez. Eğer bir üretim hatası söz konusu ise tüketici en azından bununla ilgili koruma altındadır. Garanti süresi ve şartları üründen ürüne değişiklik gösterebilir ve her tüketici hangi malın üretim hatası olup olmadığını bilemeyebilir, bu durumda da tüketici hakem heyetlerine başvurup hakkını arayabilmek için uzman görüşü isteyebilir.
Bu arada fiş/fatura kesmeyip biz merdivenaltı değiliz denemez.
Eksiklikleri düzeltmeye nereden başladığınızın bir önemi var mıdır?