Antalya’dan Herkese Selamlar :)
#31
Hoş geldiniz.
Cevapla
#32
Hoşgeldiniz...
Cevapla
#33
Antalyadan bir forumdaşınız olarak Hoşgeldiniz...
Jilet konusunda çok sıkmayın kendinizi ihtiyaç olursa bi sample hazırlarım denersiniz hocam elimde mevcut olanlardan. Makine içinse dogru egilimdesiniz ama virüs girdiyse içeri ve bütçe çok zorlamayacaksa zaten hepsi peyderpey alınacak kurtuluşu yok...
Tüm iyi şeyler sabırdan sonra gelir... Mevlana...
Cevapla
#34
(09/11/2019, Saat: 00:18)İsmetaltan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Antalyadan bir forumdaşınız olarak Hoşgeldiniz...
Jilet konusunda çok sıkmayın kendinizi ihtiyaç olursa bi sample hazırlarım denersiniz hocam elimde mevcut olanlardan. Makine içinse dogru egilimdesiniz ama virüs girdiyse içeri ve bütçe çok zorlamayacaksa zaten hepsi peyderpey alınacak kurtuluşu yok...

Hoşbulduk çok teşekkürler... Şimdilik makinelerin ikisinden de, denediğim üç jiletten de memnunum. Diğerlerini de sırayla deneyeceğim jiletlerin.

Özellikle rimei çok keyif veriyor tabi farklı tecrübelerim yok ama biraz sakin ilerlemek istediğimden bir süre kullanmak istiyorum.

Benim asıl sabun ve krem olayına farklı bir ilgim var senelerdir. Antalya’da farklı markalar alıp deneyebileceğimiz bir dükkan vs mevcut mudur bilinen zincir mağazalar dışında?
———————————————
Aptallık En Büyük Günahtır !..
Cevapla
#35
derby, arko, fume, haric bir tek muratpasa caminin yaninda eski asat tahsilat ofisinin orada berber toptancisi var perakende de fiyatlari ucuk soyluyo kasadaki abla kafasina gore hatta 15 dedigine bir dahaki sefere 18 de diyebilir 13 de, sabun konusunda impa ticaretden alin kargosuyla daha ucuza geliyo.
Tüm iyi şeyler sabırdan sonra gelir... Mevlana...
Cevapla
#36
(09/11/2019, Saat: 15:57)İsmetaltan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: derby, arko, fume, haric bir tek muratpasa caminin yaninda eski asat tahsilat ofisinin orada berber toptancisi var perakende de fiyatlari ucuk soyluyo kasadaki abla kafasina gore hatta 15 dedigine bir dahaki sefere 18 de diyebilir 13 de, sabun konusunda impa ticaretden alin kargosuyla daha ucuza geliyo.

teşekkür ederim yolum düştüğünde bir bakayım ne var ne yok. İmpa'dan alışveriş yaptım aynen memnun kaldım hizmetten...
———————————————
Aptallık En Büyük Günahtır !..
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İzmir'den herkese merhabalar icanucar 13 180 56 dakika önce
Son Yorum: icanucar
  En güzel hobi dünyasına ilk adım; Herkese merhaba Namık Kemal 21 897 16/01/2020, Saat: 22:20
Son Yorum: Namık Kemal
  Herkese Merhabalar Gkarinca 29 870 12/01/2020, Saat: 00:52
Son Yorum: V4Vamık
  Herkese merhaba adbakt 19 542 12/01/2020, Saat: 00:48
Son Yorum: V4Vamık
  İZMİRDEN SELAMLAR Tanfoglio 20 821 26/12/2019, Saat: 22:48
Son Yorum: Tanfoglio
Smile Herkese merhabalar V4Vamık 24 739 25/12/2019, Saat: 16:42
Son Yorum: Soner
  Selamlar ve teşekkürler atmacao 28 1,789 16/12/2019, Saat: 13:39
Son Yorum: kiwi21
  İstanbul’dan Selamlar MCBN 29 1,026 10/12/2019, Saat: 12:35
Son Yorum: ErkanY.
  Herkese Selamlar dearlord 24 908 08/12/2019, Saat: 22:23
Son Yorum: sinekaydı
  Selamlar yusufackgz 23 889 02/12/2019, Saat: 09:53
Son Yorum: 3RD1

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi