Bonherre.com
#71
bu site ile mühle türkiye aynı işletmeciye mi ait? eğer öyleyse neden iki site arasında fiyat farkı oldu bir anda? mühle türkiyedeki sadakat puanları kullanılmasın, bonherreden devam edilsin diye mi, detaylı bilen varmı acaba bir mantık bulamadım.
Cevapla
#72
(20/05/2020, Saat: 17:41)FurkanB Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bu site ile mühle türkiye aynı işletmeciye mi ait? eğer öyleyse neden iki site arasında fiyat farkı oldu bir anda? mühle türkiyedeki sadakat puanları kullanılmasın, bonherreden devam edilsin diye mi, detaylı bilen varmı acaba bir mantık bulamadım.

Evet , aynı kişiye ait. Birisi tek bir markanın satıldigi site. Diğeri serbest girişim impa ticaret gibi daha esnek ve ürün gamı daha fazla.
...  Tıraş aleti  yazmak, ölümün elinden bir şey kurtarmaktır...
Cevapla
#73
(20/05/2020, Saat: 18:15)mustbe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Evet , aynı kişiye ait. Birisi tek bir markanın satıldigi site. Diğeri serbest girişim impa ticaret gibi daha esnek ve ürün gamı daha fazla.

Bağımsız sayılır o zaman anladım, diğerinde de mühle görünce bir an garipsedim ondan böyle bir soru sordum, kazançları bol olsun diyelim o zaman.
Cevapla
#74
Kesinlikle pişmanlıktır, ürünsüz kalsam dönüp asla bir daha ürünlerine bakmam. Resmen yüzüme yüzüme “aldığınız ürünün fiyatı düşüktür o yüzden içinde sample bile konulmayabilir” sözü insan kayırdığının en büyük kanıtı oldu benim için. Buda yetmez oturup benle telefonda sample maliyeti yaptılar. O da yetmedi bir mail; kargonuz pandemi yüzünden bizden çıktı ama kargocuların günlük kotası vs.... diye mail ama kargo firmasını aradığımda abi 5 dakika sonra sende yanıtı. Firma kargoyu göndermiş ama arkasında bir ilgileneyim demesi gerekirken üstüne bir ton boş laf, halbuki telefon açıp sonra kargo bana neredeyse ulaşmış. Bir daha mı; asla...
Fool me once,  shame on you. Fool me twice, shame on me..
Cevapla
#75
Ustad biraz daha acik olarak yazarbilirmisiniz yasadiginiz sorunu. Benim anladigim olanlar su sekilde:
1- Aldiklariniz size sorunsuz ulasti fakat icinde hediye yoktu. Siz de neden hediye gönderilmedigini öğrenmek istediniz ve size aldıklarınızın pahalı ürünler olmadığı söylendi.
2- Virus nedeniyle kargonuzun size gec ulasabileceğine dair maktu bir mail aldınız fakat kargo size gelmek üzereymiş yani firma size boş yere bilgilendirme maili atmış.
Dediğim gibi sorunu daha açık yazarsanız biz de yapacağımız alışverişlerde bu durumları göz önüne alırız.
Cevapla
#76
1- Evet aynen öyle ve aldığım ürün miktarıyla alakalı olduğu söylendi, bende konuları okuyorum elbet. Sustum. Bazı kişilere özellikle gönderildiğini bu kişilerin ticari işbirliği içinde olduklarını söyleyen kişi boş konuşmaya devam etti. Benim sorum ticari değil bireysel anlamdaydı, isim vs vermek istemiyorum ama bireysel olarak belki meblağ olarak benden düşük kişilere göndermişsiniz DEMEDİM. Zaten böyle hediye delisi biri değilim maksadım adam yerine konmaktı, ki bugün ağzımın payını aldım.

2- ürünleri gelen kuryeye teslim edildiğini ama bunun çeşitli sebeplerden (kurye alan veya gönderen şubenin kotası vs ile akalı olduğunu) geç geleceğini, hatta bunun bayram sonuna sarkacağını (sipariş tarihi: 20.05.2020 sabahı 11 civarı) söyledi. Amacım sadece kargo takip numarasını öğrenmek olduğu için öncelikle yurtiçi kargoya telefon ettim. Karşıma çıkan operatör telefon numaranız ile sorguladığımda ürününüz istanbulda demesiyle dumur oldum. Telefonu kapatmadan şube telefonu vereyim bir sorun durumunu dedi ve şubeyle görüştüğümde (evime 3-4 dakikalık mesafede) 1 saate kargonun bende olacağını söyledi. Bırakın firmadan bununla ilgili bir mail gelmesini ürün bizden çıktı ne olursa olsuna getirdiler.

Bir çok kişi bana böyle davranılmamıştı diye düşünülebilir. Ama bana davranıldı. Bu yüzden de insan kayrılmış olunabilir. Belki 1 kayıp firma için iyidir bile bilinmez. Allah herkesin işine bin bereket versin, ama bir daha kendileriyle alışveriş ; asla...
Fool me once,  shame on you. Fool me twice, shame on me..
Cevapla
#77
Muhle den indirim döneminde r41 almıştım içinden hiçbir şey çıkmamıştı. İndirim dönemlerinde de sample koymuyorlar.
Cevapla
#78
Böyle bir siteden şimdi haberim oldu, klasik tıraş adına gerçekten çok sevindirici.
Zaten covid-19 sonrası kişisel bakımın en azından erkekler adına evde yapılacagını düşünüyorum. Bende saç tıraşımı bile artık evde yapıyorum.
Önümüzdeki dönemde buralar şenlenir.
Yaprak jilet sevdiğimiz bir abimizdir. Janti adamdır. Dalgınlığa gelmez herkesin yüzünü keser...
-Mesela ben kesmem.
Cevapla
#79
Merhabalar,
Hakkımızda yazılanlarla ilgili genel bir açıklama yapmak isteriz.
Müşterimizle görüşmemizde, paketine neden numune ya da hediye ürün koyulmadığı konusuna:
1- Stokta kalmamış olabilir. 2- O sırada depoda bir yoğunluk oldu ve fazla kişi aynı anda çalışıyor ise kargaşada numune koyulmadan kapatılmış olabilir. 3- Sepet büyüklüğüne bakılmış, bundan dolayı konulmamış olabilir, bazı durumlarda sepet büyüklüğüne de bakılabiliyor çünkü numune ürünlerin bize bir maliyeti oluyor minvalinde yanıt verilmiştir. Bu bizim tarafımızdan oldukça dürüst bir senaryodur çünkü bunların hepsi doğru.
Numune konusu birçok müşterimiz ile sohbetimizde geçen bir konudur. Elimizden geldiğince farklı kozmetiklerin numunelerle deneyimlenmesi konusunda müşterilerimize destek olmaya çalışıyoruz. Ancak bu operasyonun kendi içindeki algoritması, içinde bulunduğumuz döneme, haftaya, güne göre değişiklik gösterebiliyor. Bize bu konuda anlayışlı şekilde sitem eden çok müşterimize, inanın stoğumuzda kalmadı, inanın koyamadık bir sonrakine sözümüz olsun deyip telefonu kapadığımızı biliriz. Müşterimizin telefonla arayarak görüştüğü kişi, depoda neler olup bittiğinden haberdar değil. Siparişleri kendisi paketlemiyor, çok yoğun zamanlarda sadece yardıma geliyor. Dolayısıyla beklenmedik bir anında aranıp gergin bir müşterimizin doğrudan ithamıyla başlayan bir telefon konuşmasını “firma” olarak “alttan alamamış” olmasını oldukça insani buluyorum.
Kişi bazlı iş yapan bir firma değiliz, günlük aldığımız sipariş sahiplerini tanımıyor, isimlerini açıp bak(a)mıyoruz. Gün içinde çok yoğun bir tempoda çalışıyoruz ve gerçekten kime ne sipariş gittiğine bakacak vaktimiz olmuyor.
Bu durumda bir kısmı ayırıp ve kayırıp bir kısma farklı bir muamele yapıyormuş gibi bir durum elbette söz konusu bile olamaz. Bu itham bizim için hem talihsiz hem de üzücüdür. Çalışma anlayışımıza o kadar uzak bir itham ki, makamından bizi arayıp sipariş veren ve farklı muamele bekleyen birçok kişiye, bizi biz yapan müşterilerimize davrandığımızdan farklı bir muamele asla yapmadık, bu konuda çok netiz.
Blok şekilde sokağa çıkma yasaklarının ardından 4-5 günlük siparişleri yetiştirmeye çalıştığımız günler özellikle çok yoğun geçiyor. Sabahtan akşam üstüne kadar siparişleri yetiştirmeye çalışıyoruz, her türlü karışıklık olmuş olabilir. Bunları kişi bazında ayırt edip, neden bu kutuya bir şey konmamış diye sorgulamam inanın mümkün değil. Konu, aynı şekilde kargo takip numaraları için de geçerli. Altyapımız gereği, takip numaralarını manuel girmek durumundayız. Kargo ayrı bir problem, o konuda sanıyorum bu dönem herkesin anlayışlı olması gerekli. Arka tarafta nasıl zorlandığımızı, tek tek ulaşmayan paketleri ulaştırmak için zamanımızı nasıl harcadığımızı anlatmam mümkün değil.
Müşterimizle yaşadığımız bu durum adına üzgünüz, hiç kimsede böyle bir hissiyata sebep olmak istediğimiz bir şey değil, bize de yakışmaz. Her deneyim memnuniyetle sonuçlanmayabiliyor, istemezdik elbette ancak sağlık olsun…
@FurkanB Merhaba, evet aynı işletmeciye ait. Bonherre'de daha karmaşık bir altyapı kurguladık. Oluşan fiyat farkı geçicidir, çok yakında kurgu tamamlanmış olacak Smile Mühle bizim ilk göz ağrımız. Site kapanması ya da başka yere aktarılması gibi planlarımız yok Smile
Bu vesileyle tüm değerli forum üyelerinin bayramını kutlarım.
Saygılarımla
Nazar Odekov
Cevapla
#80
Mühleye yakışan bir cevap. Konu açıklığa kavuştu sonunda. Hayırlı bayramlar Mühle. Kaliteniz daim olsun.
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi