Gilette Slim Adjustable
#1
Star 
Arkadaşlar adamlar yapmış yani başka söze gerek yok Big Grin İnanılmaz güzel bir tıraş , jilet adeta aktı.Bugüne kadar aslında hiç akmamış Big Grin

Öncelikle makina ömürlük arkadaşlar biraz temizlemeyle çok güzel göründü.Birde metal cilası falan varmışta ona gerekte yok açıkçası.

Tıraşa normalde çok konfor sunmayan Permasharpla başladım. Tabi birde şöyle bir durum var benim Merkur 33C nin jilet aralığına baktım nerdeyse slimin 7 numarası falan .Belkide sorun çok agresif olmasıydı.

Neyse yüzümün bir tarafını 3 diğerini 5 ile tıraş ettim.3 inanılmaz konforlu 5 te ise keskinliği hissetmeye başlıyorsunuz.Normalde yukarıdan aşağı alamadığım adem elması bölgesini 3 ile rahatça aldım canımı yakmadan.5 te ise o bölgeyi düz alamadım.İşte işin güzel tarafıda bu anlık bölge bazında yada perde bazında makinanınzı ayarlayabiliyorsunuz.Kontorlde olmak harika bir deneyim.

Yarında 4 numarada deneyip yazarım deneyimlerimi.

Fotoğrafta güzel birtane çekip koyarım akşama.
Cevapla
#2
amerikadan bugun yarın gelmesini beklediğim slim adjustable 1964
2qcz0.jpg
2qd0f.jpg
2qd7q.jpg
2qd92.jpg
Cevapla
#3
Hocam hayırlı olsun Smile Elinde yoksa şimdiden maden cilası almanı tavsiye ediyorum."Vikaul".
Cevapla
#4
(14/02/2012, Saat: 12:48)eggman Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam hayırlı olsun Smile Elinde yoksa şimdiden maden cilası almanı tavsiye ediyorum."Vikaul".

tama bakarım.
nedir ne işe yarar nasıl kullanılır?
teşekkürler
Cevapla
#5
Pası sökmeye makineyi parlatmaya yarıyor.Zımpara gibi düşün ama ağır bir sıvı.Onu bir bez yardımıyla makineye uygulamak gerek.Beze çıkan siyah lekeleri gördükçe anlayacaksın demek istediğimi Smile

Uygulamayı balkonda veya cam kenarında yap çünkü baya ağır bir kokusu var ve de eldiven kullanarak tabiki.

http://www.geltir.com/showthread.php?tid=135

4. ve 5. sayfada benim sorularım yardımcı olabilir Smile
Cevapla
#6
ayın altısında göndermişti hala gelmedi. herhalde yollar karlı o yüzdendir inşallah.
yarın heyacan bir daha başlıyor hadi bakalım hayırlısı.
bu arada arttırmayı 23.22 dolarla kazandım nakliyesi de 6.5 dolar toplamda 29.72 tuttu. bu fiyat makul mudur?
Cevapla
#7
İyi fiyat.Temizlemesini tam yapmamış gibi ama.
Cevapla
#8
çok iyi fiyata almışsın. kaç gündür takipteyim ama bi türlü alamıyorum. tabi benim limitim kargo dahil 30 dolar. inşallah bende düşürürüm birgün. teşekkürler.
Mühle R89
Cevapla
#9
(19/02/2012, Saat: 18:32)esevetnov Adlı Kullanıcıdan Alıntı: çok iyi fiyata almışsın. kaç gündür takipteyim ama bi türlü alamıyorum. tabi benim limitim kargo dahil 30 dolar. inşallah bende düşürürüm birgün. teşekkürler.

dun gece 23 dolara birtane daha gitti sanirim benimkinden daha temizdi kargosu 6,5 dolardi yani tam senin istedigin gibi..
Cevapla
#10
abi nasıl olur ben hergün her saat takipteyim yeni eklenen her ürüne teklif veriyorum neredeyse. ebay.com dan takipteyim. sen farklı uzantılıdanmı bakıyorsun acaba. teşekkürler.
Mühle R89
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Gillette Vintage Slim Twist (İngiliz yapımı, 1977) SumNauta 2 262 09/04/2017, Saat: 15:54
Son Yorum: SumNauta
  Gillette Adjustable Black Long Handle / Super Adjustable _Olgun_ 191 126,128 18/11/2016, Saat: 07:23
Son Yorum: kral arthur
  Gillette Fatboy Adjustable BigHillMe 239 145,007 27/07/2016, Saat: 12:40
Son Yorum: posicor
  Yerli eski slim twist replikaları ondüla klas ve jön BigHillMe 21 15,519 19/02/2016, Saat: 21:05
Son Yorum: KAYHAN
  gilette slim twist temizleme fettah304 14 4,529 28/11/2015, Saat: 21:08
Son Yorum: fettah304
  Ideal идеал Adjustable Black Soviet USSR CCCP 1970 BigHillMe 44 44,053 24/10/2015, Saat: 20:18
Son Yorum: hknz
  Fatboy, slim, popular vs. muratti 117 97,455 23/07/2015, Saat: 20:47
Son Yorum: recklesstr
  Adjustable vs Non-adjustable emraha06 24 16,230 15/07/2013, Saat: 11:45
Son Yorum: tugruldogan
  Ebay'da rus malı Gilette adjustable klonu kazimdikici 4 5,346 17/04/2013, Saat: 12:00
Son Yorum: kazimdikici
  Gillette Slim Twist hsnmrycl 12 11,001 22/03/2013, Saat: 15:41
Son Yorum: hsnmrycl



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi