11/03/2016, Saat: 22:44
(11/03/2016, Saat: 22:02)cagdas Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dedigim gibi, iletisim bolumunden yazdigim mesaja cevap gelmedi. PayPal'da dispute acinca cok hizli cevap verdiler. Sistem hatasi oldugunu soylediler, tabi benim siparis verdigim Martin amca sabunundan kalmamis. Para iadesi aldim.
Iletisim bolumunden atilan mesaji umursamayip PayPal'dan gelen dispute'a hemen cevap verilmesi guven kaybettirici oldu, bir daha bu siteden alisveris yapmayi dusunmuyorum.
Büyük ihtimalle sistem hatası olduğu doğrudur (ki zaten sitelerinde sorun olduğunu daha önce yazmıştım) ancak tabi ki bu bir mazeret değil. Sonuçta haklısınız, can sıkıcı bir durum. Neyse ki iade almışsınız. Geçenlerde bir siparişim ile ilgili olarak Miraç Bey beni aramıştı. Ben de size bu nedenle eğer bir sonuç alamazsanız yardımcı olmaya çalışırım demiştim. Yani size görüşmeniz için ÖM'den telefonu verecektim. (Size mesaj gönderdikten sonra telefon kayıtlarıma bakıp, numarayı bulmuştum) Şimdiye kadar benim mesajlarıma hep cevap verildi (çabuk olmasa da) Miraç Bey kibar ve ilgili birisi. Yanlış anlamayın onları savunmuyorum ama sizinki talihsizlik olmuş, sonuçta her ne olursa olsun siz müşterisiniz, mağdur olmuşsunuz ve güven kaybetme konusunda kesinlikle haklısınız.