Benimde Digitürkle kavgam daha bağlatırken başladı, bağlamaya gelen yetkili servis lnb desteklemiyor dedi lnb yi değiştirdi hadi tamam onu anladım, bana apartmanın santraline bir parça taktığını söyledi onuda faturalandırıp bayiden beni telefonla arattırmak suretiyle kredi kartımdan mail order yoluyla çektiler. Servis gittikten sonra apartman santralini kontrol ettiğimde hiçbir extra parça takılmadığını gördüm müşteri hizmetlerini aradım bayiden şikayetçi oldum fazla para aldığı için kayıt açtılar birkaçgün sonra müşteri hizmetleri aradı başımdan geçen olayı tekrar anlattım ilgileneceklerini söylediler. 1 hafta olmadan hafta sonu koyuldum yola bağlantıyı yapan bayinin adresini ziyaret ettim durumu anlattım gişedeki hanımlara, arka tarafa geçerek sanırım patronla konuştu ve fazla alınan parayı nakit iade ettiler, yani teknolojiden biraz anlamasam benide öpeceklerdi.
Edep, aklın tercümanıdır. İnsan edebi kadar akıllı, aklı kadar şerefli, şerefi kadar kıymetlidir...