18/04/2023, Saat: 13:45
Merhaba @layken , güzel ifadeniz için çok teşekkürler; iyi ki birlikte varız.
Pearl Shaving inanın bizim için sadece temsilciliğini ve dağıtımını yaptığımız bir firma olmanın çok ötesinde. Pearl ile yıllardır hayalini kurduğumuz bir şey gerçekleşiyor. Biliyorsunuz uzun yıllar boyunca geleneksel tıraş belirli markaların tekelinde ve sadece belirli imkanlara sahip olan bir gruba yönelik sanki lüks bir ayrıcalıkmış gibi algılandı.
Biz işin orta vadedeki tasarruf boyutunu ne kadar anlatırsak anlatalım, şöyle eli yüzü düzgün bir tıraş takımı düzebilmek için dar gelirlinin yarı maaşını bırakması gerektiğinden anlattıklarımız bir miktar havada kalıyordu. Ama önceki yıllarda Yaqi, geçtiğimiz yıl da Pearl sayesinde artık bütçeleri hiç zorlamadan gerçek anlamda iyi bir tıraş takımı toparlamak mümkün. Bu nedenle geçtiğimiz yıl lansman için “Geleneksel tıraş artık lüks değil” sloganını kullanmıştık. Bu yıl ise “İyi bir tıraş her erkeğin hakkıdır” diyoruz. Bir arabaya ihtiyaç duyduğumuzda nasıl ki sadece Mercedes, BMW veya Bentley markalarına mecbur kalmıyorsak ve daha makul fiyatlarla bir çok kaliteli ürün bulabiliyorsak, bu markalarımız sayesinde iyi bir tıraş için de artık böyle makul ürünler olması bizi de son derece mutlu ediyor.
@metamorfoz Bey, aslında sorun yaşayan kullanıcılarımızın ilk evvela bizimle temas kurduğunu düşünürsek (ki büyük oranda öyle olduğuna eminim) bu durumda evet maalesef yüzde bir içerisinde kalmışsınız. Forum veya farklı mecralarda yazılanları detaylı olarak takip etme imkanına sahip değilim ama bir sorun yaşadığı halde bizimle temas kurmamış bir müşterimize denk gelirseniz, sizden şahsımı da etiketleyerek kendisini bize yönlendirmenizi rica edeceğim. Zira bu bizim için sadece müşterimizin sorununu çözmek bakımından değil; sorunu kayıt altına alarak firmaya bildirmek ve bir sonraki üretim partisinde sorunun kontrolü ve bertaraf edilmesi adına büyük önem taşıyor. Bu nedenle bunu bir şanssızlıktan çok hem bir tanışma – görüşme şansı, hem de markamızın gelecekteki kullanıcılarına daha iyi ürün ve hizmet sunabilme fırsatı olarak görüyorum.
@Ömer t. Katı , sözü ağzımdan almışsınız; çok teşekkürler. Bahsettiğiniz gibi bu bir çok markada olan, toleranslarla ilgili gayet doğal bir durumdur. Yeni başlayan ve jileti doğru hizalamakta zorlanan pek çok üyemiz bizimle temas kurduğunda biz de aynı şekilde tarif ediyor ve bunu kolayca yapmalarına yardımcı oluyoruz.
Tüm dostlarımıza saygı ve sevgilerimle,
Noyan
Pearl Shaving inanın bizim için sadece temsilciliğini ve dağıtımını yaptığımız bir firma olmanın çok ötesinde. Pearl ile yıllardır hayalini kurduğumuz bir şey gerçekleşiyor. Biliyorsunuz uzun yıllar boyunca geleneksel tıraş belirli markaların tekelinde ve sadece belirli imkanlara sahip olan bir gruba yönelik sanki lüks bir ayrıcalıkmış gibi algılandı.
Biz işin orta vadedeki tasarruf boyutunu ne kadar anlatırsak anlatalım, şöyle eli yüzü düzgün bir tıraş takımı düzebilmek için dar gelirlinin yarı maaşını bırakması gerektiğinden anlattıklarımız bir miktar havada kalıyordu. Ama önceki yıllarda Yaqi, geçtiğimiz yıl da Pearl sayesinde artık bütçeleri hiç zorlamadan gerçek anlamda iyi bir tıraş takımı toparlamak mümkün. Bu nedenle geçtiğimiz yıl lansman için “Geleneksel tıraş artık lüks değil” sloganını kullanmıştık. Bu yıl ise “İyi bir tıraş her erkeğin hakkıdır” diyoruz. Bir arabaya ihtiyaç duyduğumuzda nasıl ki sadece Mercedes, BMW veya Bentley markalarına mecbur kalmıyorsak ve daha makul fiyatlarla bir çok kaliteli ürün bulabiliyorsak, bu markalarımız sayesinde iyi bir tıraş için de artık böyle makul ürünler olması bizi de son derece mutlu ediyor.
@metamorfoz Bey, aslında sorun yaşayan kullanıcılarımızın ilk evvela bizimle temas kurduğunu düşünürsek (ki büyük oranda öyle olduğuna eminim) bu durumda evet maalesef yüzde bir içerisinde kalmışsınız. Forum veya farklı mecralarda yazılanları detaylı olarak takip etme imkanına sahip değilim ama bir sorun yaşadığı halde bizimle temas kurmamış bir müşterimize denk gelirseniz, sizden şahsımı da etiketleyerek kendisini bize yönlendirmenizi rica edeceğim. Zira bu bizim için sadece müşterimizin sorununu çözmek bakımından değil; sorunu kayıt altına alarak firmaya bildirmek ve bir sonraki üretim partisinde sorunun kontrolü ve bertaraf edilmesi adına büyük önem taşıyor. Bu nedenle bunu bir şanssızlıktan çok hem bir tanışma – görüşme şansı, hem de markamızın gelecekteki kullanıcılarına daha iyi ürün ve hizmet sunabilme fırsatı olarak görüyorum.
@Ömer t. Katı , sözü ağzımdan almışsınız; çok teşekkürler. Bahsettiğiniz gibi bu bir çok markada olan, toleranslarla ilgili gayet doğal bir durumdur. Yeni başlayan ve jileti doğru hizalamakta zorlanan pek çok üyemiz bizimle temas kurduğunda biz de aynı şekilde tarif ediyor ve bunu kolayca yapmalarına yardımcı oluyoruz.
Tüm dostlarımıza saygı ve sevgilerimle,
Noyan